موسسه حقوقی ثمین عدالت کمک می‌کند تا مشکلات حقوقی را در قالب دریافت مشاوره حقوقی اینترنتی، حضوری و تلفنی، قبول وکالت و ارائه دانش حقوقی و انجام کار حقوقی در موضوعات مختلف برطرف سازد.
کد خبر: 13970519310649522
تاریخ انتشار:

در موسسه حقوقی ثمین عدالت، برای هر پرونده‌ای بهترین وکیل در آن حوزه انتخاب می‌شوند. به عبارت دیگر وکلای موسسه به صورت تخصصی پرونده می‌پذیرند. وکیل خانواده، وکیل طلاق، وکیل مهریه، وکیل نفقه، وکیل چک، وکیل ملکی، وکیل حضانت، وکیل قرارداد، وکیل حقوقی و وکیل کیفری عنوان‌هایی است که موکلین هنگام سپردن پرونده‌های خود به موسسه حقوقی به کار می‌برند. چرا که افراد خواهان این موضوع هستند که کار حتما به متخصص امر سپرده شود که در موسسه حقوقی ثمین عدالت این امر به درستی انجام می‌شود. به طور مثال، طلاق توافقی در این موسسه حقوقی به دلیل حضور وکلای متبحر ظرف ۲ تا ۷ روز کاری انجام می‌شود که زمان بسیار اندکی است.

دشواری‌ها و پیچیدگی‌های پرونده‌های دادگستری به حدی است که افراد به تنهایی قادر به پیگیری درست و صحیح آن‌ها نیستند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود قبل از آنکه پرونده را پیگیری کنید، حتما از مشاوره حقوقی استفاده کنید. بسیاری از افراد به دلیل مشکلات مالی و یا دسترسی سخت به وکیل از مشاوره حقوقی استفاده نمی‌کنند و به همین دلیل متحمل ضررهای سنگین می‌شوند. 

موسسه حقوقی ثمین عدالت به جهت رفاه موکلان، مشاوره حقوقی رایگان به صورت مشاوره حقوقی تلفنی را در نظر گرفته است که افراد با هر شرایطی بتوانند از این خدمات استفاده کنند. هر چند حضور مستقیم در موسسه و ملاقات با بهترین وکیل در حوزه تخصصی پرونده و گرفتن مشاوره حقوقی به صورت مستقیم در روند پرونده بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود.

  • فرآیند رسیدگی به درخواست‌های موکلین در موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت چگونه است؟

در موسسه حقوقی ثمین عدالت، موکلین به سه روش اینترنتی، تلفنی و حضوری می‌توانند درخواست خود را به ثبت برسانند. در روش مشاوره حقوقی اینترنتی، پس از ثبت اطلاعات در فرم درخواست مشاوره حقوقی در وب‌سایت موسسه به نشانی www.saminedalat.com همکاران در موسسه در کوتاه‌ترین زمان بررسی و با شخص جهت پاسخگویی و یا تعیین وقت مشاوره حقوقی تماس حاصل خواهند کرد. در روش حضوری، پس از تماس اولیه و تعیین وقت مشاوره، موکلین با مراجعه به دفتر موسسه می‌توانند با کارشناسان حقوقی و وکلای حاضر در موسسه در رابطه با موضوع مدنظر خود به گفت‌وگو بپردازند. در روش مشاوره تلفنی، کارشناسان موسسه حقوقی ثمین عدالت آماده پاسخگویی به سوالات اشخاص خواهند بود.

  • روند انتخاب وکیل برای پرونده‌ها چگونه است؟

با توجه به گستردگی موضوعات در حوزه دعاوی قضایی، نمی‌توان ادعا کرد که یک شخص در همه حوزه‌های مختلف امر وکالت تخصص و تبحر لازم به منظور قبول وکالت اشخاص را دارد. چرا که باور ما بر این است که حقوق مردم مهمترین امانتی است که از جانب آن‌‌ها به ما سپرده شده و برای پاسداری از حقوق مردم در دادگاه عدل این مرز و بوم باید از تخصص و تجربه کافی برخوردار بود.

لذا یکی از مزایای موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت، انتخاب وکیل پایه یک دادگستری در حوزه مدنظر موکلین است. وکلای شاغل در موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت، تخصص‌های اصلی خود را در امر قبول وکالت به موسسه اعلام کرده و بر همان مبنا رزومه‌های این افراد بررسی شده است. بنابراین، اگر شخصی به طور مثال در زمینه نفقه و اجرت‌المثل به موسسه مراجعه کند، موسسه وکلای دادگستر پاسارگارد بهترین وکیلی را به او معرفی خواهد کرد که در زمینه ذکر شده بارها و بارها وکالت و یا مشاوره حقوقی قبول کرده و از تجربه کافی برای احقاق حق موکل برخوردار باشد.

  • نحوه اطلاع‌رسانی موسسه در مورد روند پیگیری به چه شکل است؟

موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت به منظور تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع و کاهش دغدغه موکلین به اقدام به نصب سیستم مدیریت خودکار مشتری کرده است. لذا اطلاع‌رسانی به افراد به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. پس از انعقاد قرارداد میان موسسه و موکلین اطلاعات تماس فرد در سامانه ثبت شده و پس از انجام هر مرحله (ثبت دادخواست، صدور رای، درخواست مدارک و …) به فرد از طریق پیامک اطلاع داده می‌شود. همچنین در صورت نیاز، موکلین می‌توانند جهت رفع ابهام و یا مطرح کردن موارد جدید در روند پرونده با موسسه تماس حاصل کنند.

  • اخذ هزینه قرارداد به چه صورت انجام می‌شود؟

اخذ وجه قرارداد به صورت چند مرحله‌ای و متناسب با پیشرفت پرونده انجام می‌پذیرد.

  • چطور می‌توان به موسسه اعتماد کنم؟

همه وکلای موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت  جزو بهترین‌ وکیل‌های تهران هستند. علاوه بر این، موکلین می‌توانند با مراجعه حضوری به موسسه و نیز گفت‌وگو با وکلای متخصص در زمینه مدنظر خود از قدرت و تبحر وکلا اطمینان حاصل کرده و با خیالی آسوده وکالت خود را به فرد مورد نظر خود بسپارند.

 


انتشار محتوا: اخبار رسمی
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدها

اتفاقاتی که بعد از گرم کردن دوباره روغن سرخ شده در بدنمان می افتد

بازخوانی پرونده نقض حقوق یک شهروند ایرانی در سوئد/ «حمید نوری»؛ ۱۶۰۰ روز بازداشت غیرقانونی در بهشت گردشگران

تمام روش های استعلام کالابرگ

ابعاد مختلف تصویب قطعنامه جدید شورای امنیت برای برقراری آتش بس فوری/ بن بست اسرائیل در غزه

فرزند آیت الله علم الهدی چه نقشی در هلدینگ گردشگری جوانمرد دارد؟

ثبات قیمت دلار و درهم و کاهش بهای یورو در مرکز مبادله ارز

مرگ سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی

فرانسه ناو هواپیمابر هسته‌ای تولید می‌کند

ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در جنگ شش ماهه پدیده‌ای الهی است/ مردم غزه و نیرو‌های مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند

حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست

دستگاه قضایی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد/ سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی زمین معروف آستارا را گرفت

کی‌یف برای تامین تجهیزات دفاعی به ناتو متوسل شد

تدابیر جدید دیوان لاهه در رابطه با جنگ در غزه

نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح

ویدیو دلخراش از حمله تروریستی به مسکو/ بیش از 100 کشته تاکنون/ احتمال گروگان گرفته شدن صدها نفر در تالار کنسرت/ روسیه خواستار توضیح آمریکا درباره حمله تروریستی شد 

گفتگوی دو وزیر سابق در خصوص صداوسیما

امشب ساعت را به وقت زمین کوک کنید

حضور باقری در سفارت روسیه در تهران

 انتشار همزمان چند ویدیو هنجارشکن در فضای مجازی/ عادی سازی و ترویج فساد/ با اقدام به موقع فراجا صفحات مسدود شد

هنیه: مقاومت مردم غزه، افسانه‌ای است/ اشغالگران با انزوای بی‌سابقه‌ای مواجه شده‌اند

چرا روسیه مسؤلیت داعش در حمله تروریستی مسکو را نمی پذیرد؟!

جشنواره گل نوروزی یوزها برابر ترکمنستان/ پایان دور رفت با صدرنشینی ایران

بزرگترین پیشرفت‌های فناوری در سال گذشته چه بود؟

تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

شهادت یکی از رزمندگان سپاه در سوریه

ویدیویی بسیار دلخراش از حمله تروریستی مسکو

بخشی از پیام نوروزی متفاوت وزیر ارشاد/ پرسش‌هایی درباره تتلو، معین و قربانی

تاکید رئیسی بر حمایت کامل از تولید کالاهای اساسی و ایجاد ثبات و آرامش در این بخش

آخرین نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس به تفکیک استان‌ها/ کدام کاندیداها به مجلس راه یافتند

نتایج نهایی انتخابات مجلس در تهران/ دو مرحله ای شدن انتخابات تهران قطعی شد /۱۴ نفری که از تهران مستقیم به مجلس راه یافتند/ چه کسانی به دور دوم رفتند؟

پسر احمدرضا عابدزاده جواب بیرانوند را داد

نتایج انتخابات ۱۴۰۲ خبرگان رهبری در سراسر کشور/ آرای خبرگان تهران اعلام شد+ جدول

ویدیو دلخراش از حمله تروریستی به مسکو/ بیش از 100 کشته تاکنون/ احتمال گروگان گرفته شدن صدها نفر در تالار کنسرت/ روسیه خواستار توضیح آمریکا درباره حمله تروریستی شد 

گفتگوی دو وزیر سابق در خصوص صداوسیما

انتخاب نکردن و آسیب‌هایش/ چگونه انتخاب صحیح داشته باشیم

2 بانک غیردولتی مشتری جدید استقلال و پرسپولیس

واگذاری پتروشیمی شازند توسط بانک ملی،یک اقدام بی نظیر و به نفع مردم است/ این اقدام می‌تواند الگویی مناسبی برای شبکه بانکی کشور جهت اجرای منویات رهبری باشد

بزرگ‌ترین پایگاه فضایی غرب آسیا در حال ساخت است/ صنعت فضاییِ کشور در مسیر توسعه پرشتاب پیش می‌رود

بی رقیب شدن ترامپ در میان جمهوری خواهان/ نیکی هیلی از رقابت در انتخابات انصراف داد

بانک مرکزی عراق فعالیت مجدد بانک ملی ایران را ابلاغ کرد

بدعت لغو کنسرت ها/ کنسرت علیرضا قربانی دوباره در اصفهان لغو شد

عملیات ضد صهیونیستی در جنوب نابلس