هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره، به همت موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس در تاریخ 29 و 30 آذرماه 97 در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد. مدرس این دوره همچون دوره‌های گذشته امیرحسین مظاهری، مولف کتاب «رقص عقاب‌ها» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مدیریتی ایران است.
کد خبر: 139709213330610082
تاریخ انتشار:

امروز مذاکره، فقط ابزاری که در زندگی شخصی یا زندگی کاری و اجتماعی به برقراری صحیح ارتباط و ایجاد تفاهم کمک می‌کند، نیست. بلکه یک ویژگی تعیین‌کننده در میزان درآمد و جایگاه شغلی است. ناتوان بودن در مذاکره می‌تواند مهم‌ترین مانع رشد افراد و کسب‌وکارها باشد. در واقع کیفیت ارتباطات و مذاکرات است که در ارتقای سطح مالی و جایگاه اجتماعی موثر است.

موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس با سه دهه فعالیت علمی و تخصصی در زمینه‌ مدل‌ها و سبک‌های ایرانی کسب و کار با بررسی بیش از ۳۰۰۰ مورد موفق و ناموفق، به عنوان همکار مشترک اتاق بازرگانی و دانشکده کارآفرینی مطرح بوده است و ۷۳ بار سمینار اصول مذاکره را با حضور پروفسور حیدری، پدر مذاکره ایران برگزار کرده است.

با توجه به موفقیت این موسسه در برگزاری دوره‌های آموزشی، در تاریخ 29 و 30 آذرماه سال جاری، هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد. 

سمینار اصول مذاکره و اقناع مخاطب که توسط امیرحسین مظاهری، مدیرعامل موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس برگزار خواهد شد به مسائلی پیرامون چرایی مذاکره، ریشه مشکلات ارتباطی بین افراد، آنچه در مذاکره باید انتقال پیدا کند، گام‌های قبل از مذاکره، عناصر اقناع مخاطب، نقش EQ در مذاکره موفق و ... می‌پردازد. 

مهندس امیرحسین مظاهری، مدرس و برگزارکننده این دوره در خصوص هدف از برگزاری این رویداد گفت: اصول مذاکره و ارتباط یکی از پول‌سازترین‌ مهارت‌های فردی است که خوشبختانه اکتسابی است و با تمرین تحقق می‌یابد. به همین دلیل ما در موسسه ثروت آفرینان با در نظر گرفتن ضرورت آشنایی این اصول، هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره را در آخرین روزهای پاییز برگزار می‌کنیم تا شرکت‌کنندگان در آن، در شب یلدا، یکی از تاثیرگذارترین اتفاق‌های زندگی خود را تجربه کنند.  

وی در ادامه با اشاره به «کارگاه جادوگر مذاکره» که به عنوان مقدمه سمینار اصول مذاکره برگزار می‌شود، افزود: جادوگر مذاکره اصطلاحا به فردی گفته می‌شود که با قدرت زبان می‌تواند با دیگران ارتباطات خوب و موثری برقرار کند. بنابراین ما در کنار دوره آموزش اصول مذاکره، کارگاه جادوگر مذاکره را نیز برگزار خواهیم کرد تا حاضران در این سمینار با شناسایی منابع، توانایی‌ها و پتانسیل‌های موجود در هر شرایطی برای مذاکره آشنا شوند.

مظاهری در انتها با اشاره به موفقیت‌های حاصل شده در دوره‌های آموزشی موسسه ثروت آفرینان پارس گفت: دوره‌ها و سمینارهای موسسه ما در فصول مختلف و با موضوعاتی از جمله شم اقتصادی، سلاطین کسب و کار و اصول تحول و مدیریت تغییر با حضور کارآفرینان و بزرگان صنعت برگزار می‌شود که تقویم برگزاری آنها در سایت موسسه اطلاع‌رسانی می‌شود. 

موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس برگزارکننده این رویدادها تضمین می‌کند، با ارائه «مهندسی معکوس مذاکره هاروارد»، حاضران کامل‌ترین و موثرترین دوره آموزش مذاکره به زبان فارسی در جهان را تجربه خواهند کرد، این دوره دارای گارانتی ثروت آفرینان است.

علاقه‌مندان برای حضور در این دوره و دریافت فایل‌های رایگان «پیش دوره» می‌توانند با شماره 02126403740 تماس حاصل کرده و یا به آدرس www.pms.ir مراجعه کنند.


انتشار محتوا: اخبار رسمی
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدها

حذف نام ایران از پسوند رسمی باشگاه استقلال

تحقق عدالت فرهنگی با جدیت دنبال می‌شود/ سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد

پس از پیروزی نظامی نوبت به جنگ روایت‌ها رسیده/ عملیات وعده‌صادق قدت نظامی ایران را اثبات کرد/ اقشار مختلف مردم را به تقویت سواد رسانه‌ای توصیه میکنم

رئیسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت/کشورهای منطقه می‌توانند به نیروی‌های مسلح ما اتکا کند

بررسی بزرگ‌ترین شکست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در 7 ماه گذشته در صحنه‌های کلان/ نتانیاهو؛ آقای شکست

بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید

خشم زلنسکی از تفاوت برخورد غرب با اسرائیل

بارسا مقابل پاری‌سن‌ژرمن تحقیر شد و از لیگ قهرمانان کنار رفت / ماجراجویی دورتمند با غلبه براتلتیکو ادامه دارد

جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از تیم های کشتی فرنگی و آزاد صمیمانه تشکر کردند

با وجود بارندگی ها هنوز برخی مناطق کشور در حالت بحرانی قرار دارند/ ساخت ۹سد در جنوب کشور برنامه ریزی شده است

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش

واکنش صدر اعظم آلمان بر پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران

زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن

مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت!

ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد/ اهدافی در سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرارگرفت

حذف نام ایران از پسوند رسمی باشگاه استقلال

بانک صادرات ایران در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین بانک کشور

چین از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت می‌کند

هزینه ارسال پیامک بالا رفت

پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند

تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی»

گوترش: زمان کاهش تنش فرا رسیده است

نیروهای مسلح ایران تا پای جان ایستاده‌اند/ به دولت تروریستی امریکا هشدار داده می‌شود هرگونه ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌ای در پی دارد

هاآرتص راز فرار ارتش اسرائیل از جنوب غزه را افشا کرد

حجاب استایلی که یک شبه با شاهدان مجازی محرم شد! / ناگهان پرده برافتاد

توضیحات کاظم صدیقی درخصوص غفلت صورت گرفته در تاسیس موسسه‌ای در ماجرای ازگل/ از خدا استغفار و از مردم عذرخواهی می‌کنم/ توقع دارم به تخلف احتمالی آشنا و غیرآشنا رسیدگی شود

زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن

ویدیو دلخراش از حمله تروریستی به مسکو/ بیش از 100 کشته تاکنون/ احتمال گروگان گرفته شدن صدها نفر در تالار کنسرت/ روسیه خواستار توضیح آمریکا درباره حمله تروریستی شد 

گفتگوی دو وزیر سابق در خصوص صداوسیما

مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

بزرگترین پیشرفت‌های فناوری در سال گذشته چه بود؟

یک باور غلط در ازدواج و چالش‌های زندگی مشترک؛ آیا می‌توان رفتار همسر را تغییر داد؟

عربستان خواستار تصویب قطعنامه ای علیه اسرائیل در شورای امنیت شد

وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت!

برقراری ارتباط بی‌واسطه در پیام‌رسان‌های داخلی

عاملان حمله تروریستی چابهار از افسران سرویس های آمریکایی و اسرائیلی ها جدا نیستند/ کشوری که تروریست‌ها از خاک آن حمله را آعاز کردند باید پاسخگو باشد

ارتقای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات و فناوری اطلاعات

توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت

تراژدی یکتا ناصر در شب عید/ مشکل خانوادگی و گریه های خانم بازیگر