در این مطلب به معرفی مقاله ای از مهندس معین شهیدی (اس اچ) می‌پردازیم که در زمینه ارزهای دیجیتال، تریدینگ، معتبرترین صرافی‌ها و نحوه عملکردشان و موضوعات متنوع دیگر، آموزش‌های مناسبی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.
کد خبر: 139911204906415985
تاریخ انتشار:

این روزها مساله بیت کوین و ارزهای دیجیتال، فرا گرفتن روش‌های معامله و کسب درامد به صورت دلار در بازارهای مالی جهانی به عنوان جایگزین بورس ایران، فارکس و چگونگی کار با آن و مطالبی از این دست، به شکل روزافزونی به دغدغه بخشی از جامعه تبدیل شده و درحال فراگیر شدن است و طیف گسترده‌ای از علاقه مندان دنبال منابع و مآخذ معتبری برای افزایش اطلاعات و دامنه مهارت‌های خود در این زمینه‌ها هستند. در ادامه شما را با دو مقاله معتبر در این حوزه آشنا میکنیم.

معین شهیدی که خیلی ها آن را با نام معین اِس اِچ میشناسند مهندس نرم‌ افزار با 14 سال سابقه کار در حوزه علوم کامپیوتر، شبکه، امنیت، برنامه‌نویسی، تحلیلگر بازارهای مالی بین المللی و یکی از تریدرهای قدیمی، با تجربه و معروف در حوزه ارزهای دیجیتال، از جمله پژوهشگرانی است که در این زمینه به صورت جدی و تخصصی تجربه و مطالعات گسترده‌ای انجام داده که بخشی از دستاوردهای تحقیقی و دانش 20 ساله کار با کامپیوتر وی درقالب مقالاتی جامع و کاربردی در اینترنت و وبسایت های مختلف همچنین در وبسایت شخصی خود به آدرس moeinsh.com منتشر شده است.

مهندس معین شهیدی که یکی از تحلیل گران زبده بازارهای بورس و در عین حال متخصص علوم کامپیوتر و امنیت شبکه است در مقاله‌ای با عنوان «استفاده بی خطر از صرافی بانننس Binanee» به نکات آموزنده و بسیار جالبی برای علاقه مندان به حوزه ارزهای دیجیتال اشاره کرده است. این کارشناس که بیش از یک دهه در این زمینه‌ها فعالیت و تحقیق می‌کند در یکی از مقاله های جامع خود که از منابع مهم در اینترنت به شمار میرود و ما آن را مورد بررسی قرار دادیم، صرافی بایننس را یکی از بهترین صرافی‌های موجود در دنیا برای معامله گران ایرانی معرفی کرده و با توجه به تحریم های صورت گرفته علیه ایران و بسته شدن اکانت ها و دارایی های ایرانیان در این صرافی بزرگ به آموزش نحوه کار به صورت امن با این اکسچنج می‌پردازد. وی با اشاره به مشکل استفاده از آی پی‌های ایرانی در زمینه کار با این صرافی ضمن دادن هشدارهای لازم به ارائه راهکارهای موجود برای تداوم کار با صرافی بایننس پرداخته است.

چطور امنیت اکانت بایننس را تامین کنیم؟

مهندس شهیدی با اشاره به اهمیت ارزهای رمزنگاری شده (Cryptocurrency) و آینده درخشان این بازار در آینده نظام اقتصادی دنیا، در مقاله خود تلاش میکند ضمن آشنایی مخاطبان با بیت کوین و ارزهای دیجیتالی به مخاطبان خود آموزش دهد که چطور می‌توانند با توجه به محدودیت‌های بین المللی برای کاربران ایرانی امنیت 100 درصد اکانت خودشان را تامین کرده و با آموزش تکنیک‌های کاربردی با خیالی راحت به تداوم ترید و درامد دلاری خود بپردازند بدون آن که ترسی از بسته شدن اکانت و مسدود شده دارایی ‌هایشان داشته باشند.

این کارشناس شبکه و امنیت سایبری، در ادامه با تشریح وجوه اختلاف VPN و VPS پرداخته و به کاربران ایرانی توصیه می‌کند به دلایلی که در مقاله ذکر شده است، از VPN در عملیات ترید خود در صرافی بایننس یا اکسچنج‌های مشابه استفاده نکنند تا باعث مسدودی حساب آنها نگردد.

بسته شدن اکانت های بایننس و احراز هویت در بایننس

مهندس معین شهیدی در ادامه مقاله آموزشی خود با اشاره به این که بایننس یک صرافی معتبر و مورد علاقه تریدرهای حرفه‌ای در دنیا است، به گردش بالای مالی و امنیت این اکسچنج به عنوان فاکتورهای اصلی اعتبار آن اشاره می‌کند و چگونگی کار کردن با این صرافی را همراه با امنیت بالا تشریح می‌کند.

وی در ادامه ضمن برشمردن دلایل مختلفی که ممکن است باعث بسته شدن اکانت یک تریدر ایرانی به خاطر استفاده از وی پی ان در بایننس شود، به ارائه راهکارهای لازم در این باره می‌پردازد و به نکاتی در زمینه امنیت نقل و انتقال در فضای وب پرداخته است.

معین اس اچ در ادامه مقاله تخصصی خود به طور مفصل به مقوله VPN‌ها و VPS‌ها می‌پردازد و با توضیحات مفصلی درباره خاصیت و نحوه عملکرد VPN ‌ها توصیه می‌کند که کاربران ایرانی برای عملیات حساس بر بستر وب به هیچ عنوان از وی پی ان استفاده نکنند. در این بخش خواننده مقاله با مفهوم و کارکرد وی پی ان‌های Kill Switch و مساله «نشت اطلاعات» از مجرای وی پی ان‌ها نیز آشنا می‌شود همچنین در مورد احراز هویت در صرافی بایننس توضیحات کاملی را در مقاله می خوانید.

صرافی بایننس Binance و نحوه استفاده بی خطر از آن

معین اس اچ در ادامه مقاله جامع خود مطالب دیگری درباره مفاهیم ذیل نیز به طور تخصصی مطرح می‌کند که عبارتند از:

  • آنتی فیشینگ در بایننس (Anti-phishing Code) و نحوه کار با آن.
  • بهترین کیف پول ارز دیجیتال و آشنایی با مفاهیم و تفاوت‌ها و عملکرد آن‌ها.
  • تفاوت دلار TRC20 و ERC20
  • آموزش‌هایی درباره انتقال ارزها.
  • معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال و خرید بیت کوین، تتر و ارزهای دیجیتالی.
  • دلایل ترید نکردن در صرافی‌های ایرانی و تحریم صرافی‌های ایرانی.
  • دلایلی که ممکن است باعث بسته شدن اکانت شما شود.
  • احراز هویت در بایننس و روش‌های احراز هویت در بایننس و لزوم یا عدم لزوم وریفای کردن .
  • و...

علاقه مندان برای مطالعه این مقاله مفصل آموزشی معین اس اچ و طرح سوالات خود می‌توانند از لینک زیر استفاده کنند. قابل ذکر است که سوالاتی توسط علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در مقاله پرسیده شده و پاسخ های کاملی که توسط این کارشناس به سوالات داده شده، قویترین و کاملترین منبع در اینترنت میباشد که شما با خواندن آنها میتوانید به تمامی سوالات بی پاسخ خود رسیده و دانش خود را در مورد ارزهای دیجیتال به طور فزاینده ای افزایش دهید.

استفاده بی خطر از صرافی بایننس Binance

صرافی کوینکس CoinEX بهترین جایگزین بایننس بدون تحریم

یکی دیگر از نکات مهم که دغدغه علاقه مندان حوزه رمز ارزها است عدم شناخت دقیق از کیفیت و عملکرد صرافی‌هایی است که به مشتریان خود خدماتی در حوزه رمز ارزها ارائه می‌کنند. بدیهی است که شناخت از سابقه فعالیت، میزان اصالت و اقتدار صرافی‌های عامل در حوزه رمز ارزها اولین دغدغه فعالین این عرصه است.

در این جا قصد داریم به معرفی یکی دیگر از مقالات و آموزش‌های معتبر و قابل اتکا مهندس معین شهیدی در این باره بپردازیم. مقاله ای که قصد معرفی آن را داریم برای معامله گرانی میباشد که به دلیل تحریمها علاقه ای به معامله در صرافی بایننس ندارند و همواره ترس از بسته شدن اکانت خود در این صرافی را دارند و به دنبال جایگزینی برای صرافی بایننس میباشند که بدون تحریم باشد و هم به دنبال جایگزینی برای بورس ایران تا بتوانند از مزیت درامد دلاری بهره ببرند.

معین اس اچ در این مقاله مفصل، به مهم‌ترین مباحث و سرفصل‌های این حوزه می‌پردازد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صرافی ارز دیجیتال کوینکس "CoinEx" و تاریخچه آن، صرافی"CoinEx" و دلیل محبوبیت بین ایرانیان، کدام را انتخاب کنیم؟ صرافی کوینکس یا صرافی بایننس و کدام برای ایرانیان بهتر است؟ مزیت‌های صرافی کوینکس چیست؟ چه تعداد رمز ارزها در صرافی کوینکس وجود دارد؟ کارمزد در صرافی کوینکس چقدر است؟ محدودیت برداشت پول در کوینکس چی میزان میباشد؟ نحوه شارژ و وارد کردن پول به صرافی کوینکس به چه صورت میباشد؟ بهترین قیمت خرید تتر و ارزهای دیجیتال و بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر کدام است؟

نویسنده مقاله که آن را به زبانی ساده و قابل فهم نگاشته است، در مقدمه با اشاره به مساله تحریم‌ها و محدودیت کاربران ایرانی در این زمینه، راه حل استفاده از وی پی ان را مناسب نمی‌داند و با معرفی کوینکس به عنوان صرافی قابل اعتمادی که بدون وی پی ان می‌توان از آن استفاده کرده به مزایای این صرافی می‌پردازد.

این کارشناس حوزه ارزهای دیجیتال، در یادداشت خود به عنوان «تریدر» و کارشناس امنیت و شبکه‌های کامپیوتری توصیه می‌کند که «به هیچ عنوان رمز ارزهای خود را در صرافی ارزهای دیجیتال ایرانی نگهداری نکنید، بلکه فقط برای خرید و فروش تتر (USDT) از آنها استفاده کنید و بلافاصله تتر را خارج کنید و به صرافی کوینکس و صرافی بایننس که از امنیت و اعتبار خاصی برخوردارند ارسال کنید.»

نویسنده در ادامه، ضمن ارائه مطالب مفیدی درباره کارمزد صرافی‌ها و بایدها و نباید‌های آن، به خبر تحریم شدن ایران از سوی کوینکس اشاره می‌کند و به طور مستدل نشان می‌دهد که این خبر جعلی میباشد و در زمانهای دور به مدت محدود نام ایران در لیست تحریمهای کوینکس قرار گرفت که با پیگیری تریدرهای قدیمی نام ایران و چند کشور دیگر از این لیست حذف گردید.

در ادامه این مقاله، ضمن مقایسه تفصیلی بین دو صرافی مشهور کوینکس و بایننس، با ارئه مستنداتی مانند میزان گردش مالی، میزان بازدید کنندگان، جایگاه جهانی و رتبه الکسای هر کدام به معایب و مزایای هر کدام از این دو برند به صورت کامل اشاره می‌شود.

از جمله مطالبی که در مقایسه این دو نام بزرگ در زمینه صرافی می‌خوانیم می‌توان به امنیت و انتقال پول، تعداد رمز ارز‌های موجود در هر کدام، کارمز‌های هرکدام، روش احراز هویت و مساله محدودیت برداشت پول، نحوه شارژ حساب و... در صرافی‌های کوینکس و بایننس اشاره کرد.

درپایان، با توجه به محدودیت منابع اورجینال و قابل استناد در حوزه آموزش ترید و رمز ارزها و مقوله صرافی‌های معتبر، علاقه مندان به این عرصه جالب و هیجان انگیز را به خواندن این مقاله دعوت می‌کنیم. برای خواندن این مقاله به لینک زیر بروید.

صرافی کوینکس CoinEX بهترین جایگزین بایننس بدون تحریم


انتشار محتوا: اخبار رسمی
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدها

اتفاقاتی که بعد از گرم کردن دوباره روغن سرخ شده در بدنمان می افتد

تمام روش های استعلام کالابرگ

بازخوانی پرونده نقض حقوق یک شهروند ایرانی در سوئد/ «حمید نوری»؛ ۱۶۰۰ روز بازداشت غیرقانونی در بهشت گردشگران

ابعاد مختلف تصویب قطعنامه جدید شورای امنیت برای برقراری آتش بس فوری/ بن بست اسرائیل در غزه

فرزند آیت الله علم الهدی چه نقشی در هلدینگ گردشگری جوانمرد دارد؟

حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست

ثبات قیمت دلار و درهم و کاهش بهای یورو در مرکز مبادله ارز

فرانسه ناو هواپیمابر هسته‌ای تولید می‌کند

ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در جنگ شش ماهه پدیده‌ای الهی است/ مردم غزه و نیرو‌های مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند

مرگ سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی

کی‌یف برای تامین تجهیزات دفاعی به ناتو متوسل شد

تدابیر جدید دیوان لاهه در رابطه با جنگ در غزه

تمامی کشورهای عربی آماده به رسمیت شناختن اسرائیل هستند

دستگاه قضایی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد/ سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی زمین معروف آستارا را گرفت

ویدیو دلخراش از حمله تروریستی به مسکو/ بیش از 100 کشته تاکنون/ احتمال گروگان گرفته شدن صدها نفر در تالار کنسرت/ روسیه خواستار توضیح آمریکا درباره حمله تروریستی شد 

گفتگوی دو وزیر سابق در خصوص صداوسیما

امشب ساعت را به وقت زمین کوک کنید

 انتشار همزمان چند ویدیو هنجارشکن در فضای مجازی/ عادی سازی و ترویج فساد/ با اقدام به موقع فراجا صفحات مسدود شد

حضور باقری در سفارت روسیه در تهران

هنیه: مقاومت مردم غزه، افسانه‌ای است/ اشغالگران با انزوای بی‌سابقه‌ای مواجه شده‌اند

چرا روسیه مسؤلیت داعش در حمله تروریستی مسکو را نمی پذیرد؟!

جشنواره گل نوروزی یوزها برابر ترکمنستان/ پایان دور رفت با صدرنشینی ایران

اتفاقاتی که بعد از گرم کردن دوباره روغن سرخ شده در بدنمان می افتد

بزرگترین پیشرفت‌های فناوری در سال گذشته چه بود؟

تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

شهادت یکی از رزمندگان سپاه در سوریه

تاکید رئیسی بر حمایت کامل از تولید کالاهای اساسی و ایجاد ثبات و آرامش در این بخش

ویدیویی بسیار دلخراش از حمله تروریستی مسکو

آخرین نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس به تفکیک استان‌ها/ کدام کاندیداها به مجلس راه یافتند

نتایج نهایی انتخابات مجلس در تهران/ دو مرحله ای شدن انتخابات تهران قطعی شد /۱۴ نفری که از تهران مستقیم به مجلس راه یافتند/ چه کسانی به دور دوم رفتند؟

پسر احمدرضا عابدزاده جواب بیرانوند را داد

نتایج انتخابات ۱۴۰۲ خبرگان رهبری در سراسر کشور/ آرای خبرگان تهران اعلام شد+ جدول

ویدیو دلخراش از حمله تروریستی به مسکو/ بیش از 100 کشته تاکنون/ احتمال گروگان گرفته شدن صدها نفر در تالار کنسرت/ روسیه خواستار توضیح آمریکا درباره حمله تروریستی شد 

گفتگوی دو وزیر سابق در خصوص صداوسیما

انتخاب نکردن و آسیب‌هایش/ چگونه انتخاب صحیح داشته باشیم

2 بانک غیردولتی مشتری جدید استقلال و پرسپولیس

بزرگ‌ترین پایگاه فضایی غرب آسیا در حال ساخت است/ صنعت فضاییِ کشور در مسیر توسعه پرشتاب پیش می‌رود

واگذاری پتروشیمی شازند توسط بانک ملی،یک اقدام بی نظیر و به نفع مردم است/ این اقدام می‌تواند الگویی مناسبی برای شبکه بانکی کشور جهت اجرای منویات رهبری باشد

بی رقیب شدن ترامپ در میان جمهوری خواهان/ نیکی هیلی از رقابت در انتخابات انصراف داد

بانک مرکزی عراق فعالیت مجدد بانک ملی ایران را ابلاغ کرد

بدعت لغو کنسرت ها/ کنسرت علیرضا قربانی دوباره در اصفهان لغو شد

عملیات ضد صهیونیستی در جنوب نابلس