در روزگاری نه چندان دور، آگهی‌های مطبوعات و رسانه‌های چاپی در ابعادی مشخص، در قسمت پایین صفحات منتشر می‌‎شدند و این روش تقریبا تنها راه ارتباطی کسب و کارها و برند‌ها با مشتریان بود. البته رسانه های دیداری و شنیداری هم بودند که فقط برخی از شرکت های بزرگ توان دادن آگهی به این رسانه ها را داشتند.
کد خبر: 140004205320416791
تاریخ انتشار:

آگهی‌های تجاری بسته به این که در چه ابعاد و در چه صفحاتی منتشر می‌‎شدند، قیمت‌های متفاوتی داشتند؛ اما نکته ای که درباره همه آگهی‌ها به طور یکسان مصداق داشت این بود که از نظر زمانی حیات این آگهی‌ها کمتر از 24 ساعت بود و با انتشار روزنامه در روز بعد، نسخه‌های روز قبل دیگر حضور نداشتند و آگهی‌های آن نسخه‌ها هم محو می‌‎شدند.

با ورود اینترنت و فضای مجازی به زندگی و کسب و کار مردم، این فضا یکباره دچار تحولی اساسی شد و رسانه‌های تحت وب توانستند رسانه‌های چاپی را تقریبا از عرصه خارج کنند و رقیب قدرتمندی برای رسانه های دیداری و شنیداری باشند.

فضای اینترنت ویژگی‌هایی دارد که آن را برای مخاطب بسیار جذاب می‌‎کند. حضور طولانی مدت آگهی با یک بار انتشار، امکان بازگشت به آگهی و مشاهده مکرر آن در شرایط مختلف و امکان رسیدن به آگهی از طریق جست وجوهای اینترنتی بخشی از تفاوت آگهی در فضای اینترنت با آگهی های سنتی و چاپی است.

برتری های آگهی های اینترنتی نسبت به آگهی های سنتی

به طور کلی امتیازهایی که آگهی در فضای اینترنت نسبت به فضای فیزیکی و آگهی‌های سنتی دارد از این قرار است:

  •  برجا گذاشتن رد پای دیجیتال و امکان دیدن آگهی در مقطع زمانی طولانی تر نسبت به روزنامه که آگهی یک بار دیده می‌‎شد. عدم وابستگی به زمان.
  • امکان سئو بر روی آگهی های ارسال شده از سوی رسانه های حرفه ای مانند کتاب نقره ای، که امکان سرچ و جست وجو از طریق گوگل و رسیدن به آگهی را برای کسانی که مخاطب این آگهی ها هستند بیشتر می کند. در آگهی‌هایی که از ظرفیت‌های سئو بهره مند هستند مخاطبین به وسیله کلید واژه‌هایی که در متن آگهی قرار می‌‎گیرد به طور مستقیم به آگهی مورد نظر هدایت می‌‎شوند.
  • امکان دیده شدن توسط هرکسی در هر جای جهان و کشور که درصورت آنلاین بودن فرایند فروش، این مساله بسیار اهمیت خواهد داشت. عدم وابستگی به مکان.
  • در دسترس بودن به وسیله ابزارهای مختلف اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، نوت بوک، گوشی‌های تلفن همراه و...
  • در اختیار داشتن انبوه مخاطبین؛ بررسی ها نشان داده است که در حال حاضر آگهی های سنتی نسبت به آگهی های اینترنتی سهم بسیار ناچیزی از نظر مخاطب را در اختیار دارند. البته لازم به توضیح است که سایت های اینترنتی نیز از نظر مخاطب درجاتی دارند که سایت های حرفه ای مانند کتاب نقره ای، به خاطر انبوه آگهی ها و انبوه مخاطبین، بینندگان بسیار بیشتری دارند.
  • آگهی های اینترنتی به دلیل نداشتن هزینه تولید، انتشار، حمل و نقل فیزیکی و... هزینه تمام شده بسیار کمتری دارند و خدمات را به صورت بلند مدت و با هزینه بسیار کمتری به مخاطبین ارائه می نمایند.
  • با توجه به تحولات صورت گرفته در دنیای کسب و کارهای حرفه ای، این روزها آگهی ها و اطلاع رسانی های اینترنتی یکی از مهم ترین روش های حوزه دیجیتال مارکتینگ به شمار می روند.
  •  به خاطر هزینه تمام شده کمتری که برای سایت ها متصور است، حتی امکان گذاشتن آگهی های رایگان در بسیاری از سایت های آگهی اینترنتی وجود دارد.

قابلیت سئو در کتاب نقره ای

مساله مهم دیگری که درباره آگهی در فضای مجازی، قابل ذکر است این است که برخی از سایت‌های حرفه ای در زمینه آگهی اینترنتی (که یکی از حرفه ای ترین آن ها در زبان فارسی کتاب نقره ای است) با اضافه کردن قابلیت‌های سئو، به آگهی‌ها امکان رسیدن مخاطبین از طریق موتور جست و جوی گوگل را هم فراهم می‌‎آورند.

البته سایت های اینترنتی در زمینه آگهی به دو دسته تقسیم می شوند؛ دسته اول سایت هایی که به عنوان یک رسانه عمل می کنند و آگهی ها را، به عنوان منبع درآمد رسانه، در بخش هایی از سایت قرار می دهند و دسته دوم سایت هایی مانند کتاب نقره ای که صرفا برای انتشار آگهی و اطلاع رسانی های تجاری طراحی شده اند و هدف اصلی آن ها انتشار آگهی مخاطبین به بهترین شیوه ممکن است. در سایت های نوع دوم احتمال اهمیت دادن به آگهی و انجام سئو و ارائه آگهی به صورت ویژه وجود دارد.

کتاب نقره ای یک سایت حرفه ای برای آگهی دهندگان

یکی از سایت‌هایی که به روش دوم کار می کند، سایت کتاب نقره ای به نشانی silverbookco.com است که با ایجاد ظرفیت‌های متعدد، امکان دیده شدن آگهی‌ها را بسیار بالاتر می برد.

کتاب نقره ای یک سایت حرفه ای ویژه آگهی است که بسته به نیاز و درخواست آگهی دهندگان، آگهی‌ها را با سئو و بدون سئو منتشر می کند و به این ترتیب امکان دیده شدن آگهی بسته به این که از چه جایگاهی برخوردار است، بالاتر می رود.

در سایت کتاب نقره ای، آگهی‌های ویژه که با بهره مندی از تکنیک ویژه سئو منتشر می شوند، با جست و جوی کلمات کلیدی خاصی که در آگهی گنجانده شده اند، در صفحه اول گوگل به نمایش در می آیند و با یک کلیک توسط مشتری یا مخاطب او را به سمت آگهی مورد نظر و سپس کسب و کار مربوط، هدایت می کند و اثرگذاری آگهی و ارتباط با مخاطب بسیار سریع تر صورت می گیرد.

درجه بندی آگهی ها در دایرکتوری جامع کتاب نقره ای

در سایت آگهی کتاب نقره ای آگهی ها بر اساس نیاز مشتری به درجات مختلفی تقسیم می شوند و هر قدر دارنده آگهی ویژگی های بالاتری برای آگهی خود درخواست کرده باشد، جایگاه بالاتری به آگهی وی اختصاص می یابد.

اختصاص جایگاه بالاتر به آگهی های ویژه در سایت آگهی کتاب نقره ای به معنای دیده شدن بیشتر و نمایش در صفحه اول گوگل و کسب نتایج بهتر است.

آگهی ها در سایت کتاب نقره ای به دو صورت عادی و ویژه هستند و آگهی‌های عادی 15 روز به صورت رایگان در سایت قرار داده می‌‎شوند. تمامی آگهی ها قابل ارتقا به وضعیت بهتر و تمدید زمان انتشار هستند. و با کمک تیم مشاوره آنلاین کتاب نقره ای می توان آگهی خود را سئو کرده و بازدید بیشتری کسب کرد.

مزایای انتشار آگهی در سایت کتاب نقره ای

سایت آگهی کتاب نقره ای در واقع بانک بزرگ مشاغل و مرجع تخصصی معرفی مشاغل و کسب و کارهاست و به مشاغل مختلف امکان می دهد خدمات و کالاهای خود را در معرض دید مخاطبین و مشتریان خود قرار دهند و در این مسیر هر زمان که لازم بود از خدمات مشاوره ای تیم حرفه ای کتاب نقره ای نیز بهره مند باشند.

انبوه اطلاعات درج شده در سایت کتاب نقره ای باعث شده است که این رسانه به طور پیوسته انبوهی از مخاطبین را داشته باشد، مخاطبینی که به دنبال پیدا کردن بهترین سرویس دهندگان خدمات و ارائه کنندگان کالاها هستند.

روش ها و مزایای انتشار آگهی در وب سایت دایرکتوری کتاب نقره ای به این شرح است:

  • امکان گذاشتن آگهی رایگان در سایت کتاب نقره ای وجود دارد. آگهی های رایگان در سایت کتاب نقره ای به مدت 15 روز و البته بدون برخورداری از قابلیت های سئو صورت می گیرد.
  • سایت کتاب نقره ای بر سرچ گوگل تمرکز دارد و درخصوص آگهی های ویژه خود با استفاده از تکنیک ها و پتانسیل های سئو، مخاطبین بسیار گسترده تری را از طریق جست و جوهای گوگل و سایر موتور های جست و جو برای آگهی ها فراهم می آورد.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های آگهی های سئو محور امکان سئو کردن آگهی ها با توجه به موقعیت مکانی برای کسب و کارهای محلی یا Local Business است که اطلاع رسانی سریع تر برای مخاطبان در شعاع و مقیاس مکانی مشخص را امکان پذیر می سازد.
  • تفاوت سایت سئو محور کتاب نقره ای با سایت هایی چون دیوار، شیپور و امثال آن ها در این است که وب سایت دایرکتوری کتاب نقره ای برخلاف سایت های مذکور، بر سرچ گوگل تمرکز دارد؛ در حالی که سایت های فوق بر سرچ داخل سایت خودشان تمرکز دارند. این بدان معناست که در سایت کتاب نقره ای شما از ظرفیت های عظیم و جهانی گوگل بهره مند می شوید.
  • برخلاف سایت های معمولی که آگهی هدف اول آن ها نیست در سایت آگهی های کتاب نقره ای تمرکز اولیه بر آگهی است و به این خاطر فضای کل سایت در اختیار آگهی های شماست و موقعیتی حرفه ای و متمایز و تخصصی در اختیار آگهی ها قرار می گیرد.
  •  داشتن انبوه مخاطبان میلیونی در سایت آگهی های کتاب نقره ای یکی از مزایای تعیین کننده این سایت برای آگهی دهندگان است که باعث می شود صاحبان آگهی نتایج درخشانی را به دست آورند.
  • انتشار آگهی در سریع ترین زمان ممکن از دیگر مزایای انتشار آگهی در سایت کتاب نقره ای است. در واقع پیش نیاز انتشار آگهی شما در سایت کتاب نقره ای چند کلیک ساده و طی چند مرحله کوتاه است. این در حالی است که انتشار آگهی در شیوه های سنتی حداقل 24 ساعت زمان لازم دارد.
  • امکان اضافه کردن خصوصیت های الحاقی به آگهی از جمله ویژگی های انتشار آگهی در سایت کتاب نقره ای است. که سرعت ارتباط گیری مخاطب آگهی با صاحب کالا و خدمات را به سرعت افزایش می دهد این امکانات در آگهی های سنتی به هیچ عنوان وجود نداشت. اضافه کردن موقعیت مکانی از روی نقشه گوگل، اضافه کردن تصاویر و ویدیوهای مناسب، امکان درج آدرس های لازم و استفاده از شبکه های اجتماعی کتاب نقره ای از دیگر مزایای درج آگهی در وب سایت دایرکتوری کتاب نقره ای است. چنین مزایایی حتی در گران ترین تبلیغات موجود مانند تبلیغات تلویزیونی وجود ندارد.
  • امکان ویرایش و به روز رسانی آگهی های منتشر شده از دیگر ویژگی های استفاده از سایت کتاب نقره ای به عنوان بهترین مرجع انتشار آگهی برای کسب و کارهاست. این در حالی است که بعد از ارائه آگهی در سایر مراجع رسانه ای به هیچ عنوان امکان ویرایش آگهی ها وجود ندارد.

پیش به سوی آینده بدون کاغذ

تردیدی نیست که دنیای امروز و دنیای آینده را باید دنیای بدون کاغذ و دنیای دیجیتال نامگذاری کرد. دنیایی که در آن اینترنت حرف اول را می زند و حتی براساس مطالعات انجام شده این وسیله ارتباطی فراگیر و چند سویه رسانه های تصویری را نیز پشت سر گذاشته و رونق این رسانه ها را کمتر کرده است.

گسترش ابزارها و گجت های سیار و کوچک در میان مردم، هر روز استقبال و وابستگی مردم به این وسیله ارتباطی را بیشتر می کند. سهولت دسترسی و عدم نیاز به تجهیزات و امکان استفاده در هر ساعت شبانه روز باعث شده است اینترنت با فاصله بسیار زیاد پیشتاز رسانه های ارتباطی در دنیا باشد.

این برجستگی اینترنت در مقایسه با اپلیکیشن ها هم وجود دارد، چرا که استفاده از اینترنت نیازی به نصب هیچ نرم افزار دیگری ندارد و در بسیاری از موارد مردم برای این که اپلیکیشن اضافی روی گوشی خود نصب نکنند از خدمات ارائه شده توسط بسیاری از این اپلیکیشن ها صرف نظر می کنند. اما اینترنت اینگونه نیست.

کتاب نقره ای محصول بیش از یک دهه تجربه موثر

سایت جامع دایرکتوری کتاب نقره ای به عنوان یک بانک جامع اطلاعات مشاغل بر بستر زبان فارسی و با اتکا به قابلیت سرچ گوگل نتیجه و دستاورد هجده ساله تیمی است که این سایت را راه اندازی کرده و در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

فرایند رسیدن مخاطب و مشتری به کسب و کار شما با استفاده از کتاب نقره ای بسیار ساده است. این فرایند شامل عملیات زیر است: سرچ گوگل – هدایت به سایت کتاب نقره ای – رسیدن به آگهی و کسب و کار شما.

سادگی این عملیات باعث شده است این روزها بسیاری از مشاغل فراگیر و بزرگ و مشاغل کوچک و محلی کتاب نقره ای را مکان مناسبی برای درج آگهی های خود اعم از رایگان یا ویژه نقره‌ای و طلایی بدانند.

حضور در صفحه اول گوگل با کتاب نقره ای

کتاب نقره ای که در حال حاضر بزرگترین دایرکتوری مشاغل و خدمات به زبان فارسی است متمرکز بر سرچ گوگل است. این سایت حاصل تجربه تیم توسعه دهنده خود است که به مدت 18 سال تجربه در طراحی سایت و تدوین استراتژی های سئو داشته و با عنوان «سئو هاما» فعالیت می کند.

این سابقه مفید و موثر باعث شده است ارائه دهندگان آگهی در کتاب نقره ای بدون پرداخت هزینه خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت از ظرفیت های این مجموعه به نفع کسب و کار خود بهره مند شوند و میزان فروش خود را افزایش دهند.

در حقیقت کسب و کارهایی که از آگهی های ویژه سایت جامع دایرکتوری کتاب نقره ای استفاده می کنند، بدون پرداخت هزینه های سنگین طراحی سایت، افزایش مخاطب، و خدمات سئو، به سادگی از صفحه اول گوگل قرار گیرند و پیش از رقبای خود در رده های بالای سرچ حضور داشته باشند.

این امکان با استفاه از یک محتوای اختصاصی با رعایت اصول نگارش در زبان فارسی و تکنیک های سئو توسط تیم حرفه ای کتاب نقره ای امکان پذیر می شود.

سایر قابلیت های انتشار آگهی در کتاب نقره ای

همچنان که پیش از این هم اشاره شد، انتشار آگهی در سایت جامع دایرکتوری کتاب نقره ای مزایای متعددی برای کسب و کارها دارد که در ادامه به طور فهرست وار به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • درج شماره و اطلاعات تماس: این قابلیت شامل تمام اطلاعات تماس اعم از آدرس، شماره تلفن، آدرس وب سایت، نشانی شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ و نظایر آن است.
  •  درج موقعیت مکانی: امکان نشان دادن موقعیت مکانی بر روی نقشه به مخاطب کمک می کند که نسبت به موقعیت مکانی خود هرچه سریع تر با شما ارتباط برقرار کنند.
  •  امکان درج ویدیو: نشان دادن یک ویدیوی کوتاه کمک بسیار موثری است که بتوانید ماهیت کسب و کار و خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتری بالقوه خود نشان دهید.
  • سئو بر اساس منطقه: همان طور که ذکر شد، مشتریان محلی بهترین مشتریان هر کسب و کاری هستند. به همین دلیل سئو براساس مناطق استقرار کسب و کار شما یکی از مزایای انحصاری کتاب نقره ای است. برای مثال اگر شما وکیل در منطقه الهیه هستید به احتمال زیاد سرچ صورت گرفته از طرف مشتریان شامل این عبارت ها خواهد بود: «وکیل در الهیه». سایت کتاب نقره ای با توجه به سابقه طولانی تیم خود در مساله سئو این کلمات کلیدی را شناسایی کرده و با نوشتن متنی کلیدی، شما را در بالاتر رده بندی سئو در صفحه اول گوگل قرار می دهد. این امکان در طول یک هفته برای کسب و کار شما فراهم می شود.
  • تضمین خدمات: مساله بسیار مهم این است که کتاب نقره ای این قابلیت خود را تضمین می کند. این درحالی است در حوزه سئو تقریبا هیچ شرکت یا گروه و فردی دستاوردهای سئوی خود را تضمین نمی کند. کتاب نقره ای در شرایط خاصی، حتی تضمین عودت کامل علاوجه را نیز در ارتباط کاری خود گنجانده است.

کم بودن هزینه آگهی در کتاب نقره ای

از آن جایی که در کتاب نقره ای هزینه های سنگین عملیاتی مانند تولید محتوا، لینک سازی و افزایش مخاطبین، به صورت یک فعالیت گروهی و با هزینه سرشکن شده برای تمامی صاحبان آگهی صورت می گیرد، آگهی دهندگان این سایت از مزایای به دست آمده توسط حضور سایر مشتریان بهره مند شده و هزینه ناچیزی برای استفاده از این موقعیت پرداخت می کنند.

به کتاب نقره ای مراجعه کنید

آنچه که در این گزارش ارائه شده بخشی از دانسته هایی است که درباره کتاب نقره ای لازم بود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با درجه بندی آگهی ها و ویژگی های همکاری با کتاب نقره ای به سایت این دایرکتوری به نشانیsilverbookco.com مراجعه نمایند.

 


انتشار محتوا: اخبار رسمی
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدها

قانون مالیات بر عایدی سرمایه تغییرات گسترده ای داشته و صرفا اصلاح ایرادات شورای نگهبان نبوده/ این قانون برای کسانی است که می‌خواهند قدرت خریدشان را حفظ کنند

علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟

موضع جدید عربستان در رابطه با جنگ اسرائیل و غزه

پایان دوران مدارا با قاره سبز/ اروپاییان خواستار بازگشت یکطرفه و کامل ایران به توافق هسته‌ای هستند!

آغاز دومین فروش فوق العاده ایران خودرو/قیمت کارخانه افزایش می‌یابد؟

محمدصادقی بازیگر فراری: تعریف جنسیتی مشخصی ندارم/ بدونِ هویتِ جنسی

ملک سلمان در بیمارستان بستری شد

رهبر انقلاب: هدف از تحریم‌، در تنگنا گذاشتن ایران اسلامی است /توقعات آمریکا تمامی ندارد، تبعیت محض می‌خواهند

هشدار رئیسی به اسرائیل/ خطای اسرائیل در تعرض به خاک ایران، چیزی از این رژیم باقی نمی‌گذارد

نمایش حقوق بشری آمریکا و تحریم ارتش «نتزاه یهودا» رژیم صهیونیستی/ از «گردانِ آزار» و ضد زن رژیم اسرائیل چه می‌دانید؟

نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود/ آمریکا آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند

خاندوزی: بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی را تا ۱۴۰۲ به صفر رساندیم/ پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم

آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد

تصویب چند طرح ضد ایرانی توسط سنای آمریکا؛ از تحریم خریداران نفتی تا منع صدور فناوری موشکی و پهپادی به ایران

واکنش صدر اعظم آلمان بر پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران

جا زدن پل‌های شناور به جای سامانه پدافندی/ احمق و احمق‌تر! / دروغ شاخدار به روایت تصویر

بررسی سرمایه گذاری های اخیر مهدی فضلی/ خیز گلرنگ برای حذف اسنپ، دیجی‌کالا و فیلیمو؟/ جنگ قدرت در اکوسیستم استارتاپی

قانون مالیات بر عایدی سرمایه تغییرات گسترده ای داشته و صرفا اصلاح ایرادات شورای نگهبان نبوده/ این قانون برای کسانی است که می‌خواهند قدرت خریدشان را حفظ کنند

قابل توجه صیانتیون و حامیان محدودکردن پلتفرم های خارجی/ حمله و توهین به دفتر رهبر انقلاب، توسط تندروها در ایتا

علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟

آمار شهدای غزه از ۳۴ هزار تن گذشت

بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد

دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو از سطح بازار

موضع جدید عربستان در رابطه با جنگ اسرائیل و غزه

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

واریز ۹۱۰ میلیارد تومان سود به حساب ۶۰ هزار سهامدار

توضیحات کاظم صدیقی درخصوص غفلت صورت گرفته در تاسیس موسسه‌ای در ماجرای ازگل/ از خدا استغفار و از مردم عذرخواهی می‌کنم/ توقع دارم به تخلف احتمالی آشنا و غیرآشنا رسیدگی شود

زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن

گفتگوی دو وزیر سابق در خصوص صداوسیما

مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت

عربستان خواستار تصویب قطعنامه ای علیه اسرائیل در شورای امنیت شد

شکایت تریدرهای رمزارز از اپل؛ قاضی پرونده را رد کرد

وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت!

چرایی افزایش تعرفه اینترنت و مهم ترین تعهد اپراتورهای ارتباطی

عاملان حمله تروریستی چابهار از افسران سرویس های آمریکایی و اسرائیلی ها جدا نیستند/ کشوری که تروریست‌ها از خاک آن حمله را آعاز کردند باید پاسخگو باشد

واکنش صدر اعظم آلمان بر پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران

واکنش وزیر ارتباطات به محدودیت‌های جدید اینترنت

دلیل علمی تغییر ناگهانی احساسمان به یک فرد در ابتدای رابطه؛ از جذابیت اولیه تا انزجار

راهکار تقویت ذهن کودکان؛ والدین چه نقشی دارند؟

نقد و سیاست