۱۸:۲۴ |  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶

حسین الله کرم : کوروش وجود خارجی ندارد !

حسین الله‌کرم مطلبی درباره کوروش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است
کد خبر: ۱۶۵۶۱
به گزارش روزپلاس، متن صفحه اینستاگرام حسین الله‌کرم در زیر آمده است:

آيا کوروش وجود خارجى دارد؟

مطلب زير زمانيكه عده اى براى جشن تولد كوروش،كنارمقبره اش رفته بودند در دوبخش تهيه شد.

١- ﭼﺮﺍ ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺩﺭ ﻫﯿﭻ ﯾﮏ ﺍﺯ ﺗﻘﻮﯾﻢ ﻫﺎﯼ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﻠﻞ ﺛﺒﺖ ﻧﺸﺪﻩ ﻭ ﻣﺮﺩﻡ ﺟﻬﺎﻥ، ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺭﺍ ﻧﻤﯿﺸﻨﺎﺳﻦ؟؟؟ ۲-ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﯾﮑﺘﺎﭘﺮﺳﺖ ﺑﻮﺩ، ﭼﺮﺍ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺩﺭﻣﻨﺸﻮﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﺑﺸﺮ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﻨﺴﻮﺏ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻣﯿﺪﻭﻧﻦ، ﺑﺎﺭﻫﺎ ﻭ ﺑﺎﺭﻫﺎ " ﻣﺮﺩﻭﮎ" ﺑﺖ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎﺑﻞﺭﻭ ﺳﺘﺎﯾﺶ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ ﺑﺎ ﯾﺎﺭﯼ ﺍﻭ ﺑﺎﺑﻞ ﺭﺍ ﻓﺘﺢ ﮐﺮﺩﻩ ؟

۳- ﭼﺮﺍ ﺩﺭ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﻭ ﺍﺩﺑﯿﺎﺕ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻧﺎﻣﯽ ﺍﺯ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﻧﯿﺴﺖ؟؟؟ ﺳﻌﺪﯼ ﺣﺎﻓﻆ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﺷﻌﺮﺍ،ﻧﺎﻣﯽ ﺍﺯ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﮐﺒﯿﺮ ﻧﺒﺮﺩﻥ؟؟؟ ﻣﮕﺮ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﻗﺎﺑﻞ ﺳﺘﺎﯾﺶ ﻭ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ؟!  ﭼﺮﺍ ﺣﺘﯽ ﻓﺮﺩﻭﺳﯽ ﮐﻪ ﮐﺘﺎﺑﺶ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺷﺎﻫﺎﻥ ﺍﺳﺖ،

ﻧﺎﻣﯽ ﺍﺯ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﻧﺒﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ؟؟؟  ﻓﺮﺩﻭﺳﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﺎﻫﺎﻥ ﻭ ﺣﮑﻮﻣﺘﻬﺎﯾﯽ ﻗﺒﻠﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﺨﺎﻣﻨﺸﯿﺎﻥ ﻭ ﺑﻌﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﻧﺎﻡ ﺑﺮﺩﻩ، ﯾﻌﻨﯽ ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﺴﺘﻪ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﭼﻪ ﮐﺴﯿﻪ؟؟؟ * ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻫﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻭ ﺑﺰﺭﮒ ﻭ ﺑﺎ ﻋﻈﻤﺘﯽ ﺑﻮﺩﻩ، ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺷﺨﺼﯽ ﺭﺍ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻧﺎﻡ ﭘﺪﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﯾﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺟﺪﺍﺩﺵ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺑﺎﺷﻪ! ﺗﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻣﺤﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﭘﻬﻠﻮﯼ،ﺍﺳﻢ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﺷﺨﺼﻴﺖ ﻛﻮﺭﺵ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻳﺮﺍﻧﻴﺎﻥ ﻧﺎﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻧﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺴﺮﺍﻧﺸﻮﻥ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻧﺒﻮﺩﻩ! ﺑﺮﺧﻼﻑ ﺳﺎﯾﺮ ﺍﺳﺎﻣﯽ ﭘﺎﺩﺷﺎﻫﺎﻥ ﭘﺎﺭﺳﯽ، ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻭ ﺑﺴﺘﮕﺎﻧﺘﻮﻥ ﺑﮕﺮﺩﯾﺪ ﻭ ﺷﺨﺼﯽ ﺭﺍ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻧﺎﻡ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺟﺪﺍﺩﺵ، ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺑﺎﺷﻪ؟

۴- ﺁﺛﺎﺭ ﺍﻣﭙﺮﺍﻃﻮﺭﯼ ﺭﻭﻡ ﺩﺭ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺍﺭﻭﭘﺎ، ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺟﺰﺍﯾﺮ ﻣﺪﯾﺘﺮﺍﻧﻪ، ﺩﺭ ﺷﻤﺎﻝ ﺁﻓﺮﯾﻘﺎ، ﺩﺭ ﻣﺼﺮ ﻭ ﺧﺎﻭﺭﻣﯿﺎﻧﻪ ﻭ ﺗﺮﮐﯿﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ ﻭ ﺛﺎﺑﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﮐﻪ ﺭﻭﻡ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺍﻣﭙﺮﺍﻃﻮﺭ ﺑﺮﺗﺮ ﺟﻬﺎﻥ ﺑﻮﺩﻩ،ﺍﻣﺎ ﺁﺛﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﮐﺒﯿﺮ، ﮐﻪ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭﺍﻧﺶ ﻣﺪﻋﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺳﯿﺎ ﻭ ﺁﻓﺮﯾﻘﺎﺯﯾﺮ ﻓﺮﻣﺎﻧﺶ ﺑﻮﺩﻩ،ﺩﺭ ﻫﯿﭻ ﺳﺮﺯﻣﯿﻨﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﻩﺟﺰ ﺗﺨﺖ ﺟﻤﺸﯿﺪﺍﯾﺮﺍﻧﻤﻮﻥ!!! ﺣﺘﯽ ﺧﺮﺍﺑﻪ ﺍﯼ،ﺳﺘﻮﻧﯽ،ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﻨﺎ ﻣﺎﻝ ﺩﻭﺭﻩ ﮐﻮﺭﻭﺷﻪ!ﭼﻄﻮﺭ ﻣﯿﺸﻪ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺍﻣﭙﺮﺍﻃﻮﺭیش ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎﺷﻪ، ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﺗﻤﺪﻧﺶ ﻫﯿﭻ ﺍﺛﺮﯼ ﺩﺭ ﻣﺴﺘﻌﻤﺮﺍﺗﺶﻧﺒﺎﺷﻪ؟؟؟ ۵- ﻧﮑﺘﻪ ﺑﻌﺪﯼ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺁﺛﺎﺭ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﺍﻻﻥ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻫﺴﺖ ﺟﺪﯾﺪﻩ ﻭ ﻣﻨﺒﻌﺸﻮﻥ ﺗﺎﺭیخ ﻫﺮﻭﺩﻭﺕ ﻭ ﻧﻘﻞ ﮔﺰﻧﻔﻮﻥ ﻫﺴﺘﺶ ﮐﻪ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﺸﻒ ﻣﻨﺸﻮﺭ ﮐﻮﺭﻭﺵ، ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﺎﻡ ﺁﺭﺍﻣﮕﺎﻩ ﻣﺎﺩﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ‏(ﻉ‏) ﺑﻪ ﺁﺭﺍﻣﮕﺎﻩ ﮐﻮﺭﻭﺵ، ﮐﺸﻒ ﻭ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﮐﺘﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﻫﺮﻭﺩﻭﺕ همه ﺩﺭ ﯾﮏ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﻭ ﺗﻮﺳﻂ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺗﺒﺎﺭ ﺑﻮﺩﻩ!!! ﭼﻄﻮﺭ ﻣﻘﺒﺮﻩ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻗﺮﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﺎﺩﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺑﻮﺩﻩ، ﯾﻬﻮ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺎﺷﻒ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﻘﺒﺮﻩ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺍﻋﻼﻡ ﻣﯿﺸﻪ ؟ﺍﻭﻧﻢ ﺩﺭ ﺩﻭﺭﻩ ﭘﻬﻠﻮﯼ !!!! ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺳﺘﺎﻥ ﺷﻨﺎﺳﺎﯼ ﺑﺎﻫﻮﺵ ﻗﺒﻠﺶ ﮐﺠﺎ ﺑﻮﺩﻥ؟؟؟ 

خبرآنلاین/
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
با سلام بنده نه طرفدار کورش هستم نه تعصبی در مورد ایشان دارم لیکن باید فرهنگ این را داشته باشیم باهمدیگر در این موارد مناظره کنیم اینکه یک نفر فقط خودش را قبول داشته باشد و نظر مابقی را نفی کند صحیح بنظر نمیرسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
حقیقت رو بگی همه بهت توهین میکنن !!!!!!!
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
الان این استاد بزرگ آیا مدرک تاریخ داره یا مدرک الهیات داره ؟؟؟
یعنی من که مدرک IT دارم میتونم راجب یه مبحث مهم جغرافی نظر بدم ؟!!!
همه به خودشون اجازه میدن در مورد هر چیزی که نمیدونن نظر بدهند !!
ای خدا.....
ناشناس
| Germany
خب شما هم با رد نظر ایشون خودت یه اظهار نظر کردی دیگه !
جواد
| Germany
آقای الله کرم دکترای علوم سیاسی دارد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
.............. پس چرا برخی از مورخین ودانشمندان ایرانی م کوروش را همان ذوالقرنین قران میداند حتی مورخ هندی هم اوراذوالقرنین که درقران بیان شده میداند یعنی ..........
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
........ فردا رو دریابند که خربزه آبه ، ......هنوز نمیتونید دو تا قطار رو هماهنگ کنید که نزنند به هم اونوقت دنبال پدر جد کوروش میگردی اصلا ..... ، مردم حال حاضر که پدر جد دارن حالا با هر اسم و رسمی به اینها برسید ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
......... الان مالنگ اينيم که کوروش وجود داشته يانه؟ انکار آخه تاکجا؟
ازاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
........اسم کوروش حتی در زبان های دیگر هم وجود دارد. سایروس، کی روش و...
اسم سیروس در فارسی هم از همین کلمه گرفته شده..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
..... در ضمن اسم جد بنده هم کوروش است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
راست گفته هرکی میتونه خلافشو ثابت کنه
آرش
| Iran (Islamic Republic of)
کوروش یکی از افتخارات بشریته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
ایشون مورخه .کاوشگره.باستانشناسه. ایرانشناسه. اخه بایدچیزی که میگه سندیت داشته باشه.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
من با ارای الله کرم در خیلی از جهات موافق نیستم. اما اینجا او مدرک و سند خواسته دال بر وجود کوروش. خوب ماهایی که باهاش موافق نیستیم باید سند ارایه کنیم نه اینکه صرفا به دلیل این حرف محکومش کنیم و هو و جنجال راه بندازیم. برید بگریدن و سند جور کند در جوابش اگر سندی باشه نشون بدین.
ffff
|
Germany
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
....ذالقرنین منظور همان کورش بزرگ...
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
همه خارجی ها کوروش قبول دارند ولی خودمان قبول نداریم متاسفم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
ین مطلب قبلا بیان کرده، که البته جواب این سخنان داده شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
کتاب شاهنامه یک کتاب افسانه ای - تخیلی است. آیا چون در این کتاب از ضحاک و زال و سام و نریمان و دیو و ... اسم برده شده است ،اینها وجود خارجی داشته اند ؟ نام کوروش در 2 کتاب آسمانی انجیل و تورات آمده است. در کلیه کتب معتبر تاریخی یونان و روم مورد اشاره قرار گرفته است. در کتاب ابوریحان بیرونی به نام کوروش اساره شده است و ....
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
دوست عزیز آقای الله کرم این بحث شما هیچ کمکی نمی کند بلکه تنش بیشتر یک در جامعه ایجاد می کند فکر کنم الان موقع آرامش و وحدت بین مردم است.....
علی
|
Germany
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
این اثار به جا مانده این نوشته ها به خط میخی این همه تاریخ شناس اومدن تحقیق کردن .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
اولا منشور کوروش در بابل کشف شد نه تخت جمشید.دوما در بسیاری از کشورها اثار دوره هخامنشی کشف شده.سوما خود واژه کوروش از کتیبه های تخت جمشید استخراج شده و الان هم باستان شناسان امروزی کشور میتونن با مقایسه هزاران کتیبه هخامنشی این واژه رو از تخت جمشید استخراج کنند.چهارما اطلاع دارید این دو شخصیت چندسال پیش زندگی میکردند بهتره یه تحقیق کنید. پنجما.کدام پادشاه که تو شاهنامه قبل اسلام از ان اسم برده شده وجود خارجی داشته.ششما خیلی اسمها صدسال پیش رواج داشتند که ما الان از ان استفاده نمیکنیم.در ضمن اجداد ما در دوره ای زندگی کردن که بقای خود زبان فارسی ب لطف کسانی مانند فردوسی و بیشتر شبیه معجزه بوده چه برسد به نامهای ایرانی دوره هخامنشی...کل اسامی زمان قاجار تا صدها سال قبل در ایران بیشتر از صد واژه نیست که ان هم عربی بوده.....در ضمن کدوم مورخ گفته تخت جمشید مال دوره کورشه. تا جایی ک من خبردارم تخت جمشید رو داریوش ساخت. اون کتیبه هام ب احترام کوروش پس از مرگش نوشته شده.کاخ پاسارگاد مال دوران کوروشه ن تخت جمشید
مسلم
|
United States of America
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
اتفاقا تمام حرفهایی که زده پشتشون یک منطق و دلیل هستش مگه هرکی رشتش تاریخ نیست نباید در مورد گذشته مطالعه کنه
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
...........با این حرفا کوروش کبیر فراموش نمیشه.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
جناب الله کرم کاملا درست میگن کوروش زاده توهمات رضا شاه و یهود بوده. واسه اثباتش هم میتونید برید و مستندات و کتابها رو بخونید بعد قضاوت بکنید تخت جمشید و کوروش کاملا جعلی هستش. ما توی هیچ کدوم از معماریهامون طرح رومی نداشتیم. و اینکه اون کاخی که منتسب به کوروش هست هیچ وقت کامل نشد که بخواد مورد بهره برداری قرار بگیره که بخواد پادشاهی تو حکومت کنه اینا همش توهمات که به خورد مردم دادن ...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۹
من خواب شو دیدم.هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خواب - زرشک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
اقای الله کرم دلار داره می رسه به 4000 تومان مردم زندگی داره براشون سخت تر میشه اسم جدمون هر چی باشه فرقی نداره
مهم اینه که همه انسان خوبی باشیم و به هم کمک کنیم تا به اقتصاد و رفاه مردم کمک کنیم
1
|
Germany
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
وجود داره
ناشناس
| Netherlands
یعنی هنوز زنده س ؟؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
راست میگه. کوروش یک پادشاه جعلی و ساختگی و قلابیست و ................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲
به هرحال پاسخ این ایرادات رو باید یه تاریخدان بده نه کسی مثل من که اطلاعات تاریخی نداره...
جواد
| Germany
آقای الله کرم دکترای علوم سیاسی دارد
ایرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
کوروش که میگید وجود نداشته داریوش هم که میگید یک ادم ترسو بیشتر نبوده اریو برزن هم که میگید یه ادم بزدل بوده که در میدان جنگ فرار کرده سورنا هم که میگید اصلا جنگجویی بزرگ نبوده دوستان خودتون قضاوت کنید پس بفرماید ما دو هزار سال با التماس به کشورهای یونان و روم بر دنیا حکومت میکردیم .دوستان خودتون اندیشه کنید لطفا به حقیقت میرسید.
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
چون شاعری نامشو نبرده وجود خارجی نداشته؟!!! جالبه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
هركي بوده افتخاريست براي ايران از كشور گشايي
بزرگ مردي وكشور داري مردم داري
وخيلي چيزهاي ديگر حداقل خودمان خودمان را خراب وبي بوطه نكنيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
"بی بته" هستش و نه "بی بوطه"
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
تا ایران و ایرانی زنده باشد کوروش نیز در قلب مردم ماندکار و جاوید خواهد بود.کوروش چه افسانه باشد و چه حقیقتی غیرقابل انکار حرف از حریّت و جوان مردی می زند.....................................
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
واقعا شماها دارین وقت تلف میکنید و در مورد اظهارنظر اله کرم بحث میکنید . از شما بعیده
ناشناس
|
Australia
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
.... یونانیها چی که از کوروش نوشتن و تحسینش کردن.....
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
...........
هزاران نفر مثل ایشان هم بگویند و بنویسند مردم خودشان می دونند کی راست میگه و کی ......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
اینها همون صحبت هايي هست که حامد زمانی ایراد فرموده بودند چند ماه قبل دقیقا همونه
نقد و سیاست