شما می توانید جهت انجام امور مهاجرتی اعم از اخذ اقامت ، شهروندی ترکیه، دریافت پاسپورت در ترکیه، سرمایه گذاری در ترکیه، اخذ اقامت برای ایرانیان به وب سایت مهاجرتی ترامند مراجعه کرده و با کمک گرفتن از کارشناسان خبره و با تجربه این مجموعه درخواست مدنظر خود را انجام دهید.
کد خبر: 140106076385119493
تاریخ انتشار:

ترامند به عنوان شرکتی است که در زمینه امورمهاجرتی مشغول به فعالیت است و از سابقه درخشانی برخوردار است.

شرکت مهاجرتی ترامند فعالیت خود را از سال 2009 شروع کرده است و ترامند علاوه بر انجام امور ملکی به شما کمک می کنند که با توجه به بودجه و خواسته های شما، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شما می توانید جهت انجام امور مهاجرتی اعم از اخذ اقامت، شهروندی ترکیه، دریافت پاسپورت در ترکیه، سرمایه گذاری در ترکیه ، اخذ اقامت برای ایرانیان و ... به وب سایت مهاجرتی ترامند مراجعه کرده و با کمک گرفتن از کارشناسان خبره و با تجربه این مجموعه درخواست مدنظر خود را انجام دهید.

از جمله خدمات این شرکت در زمینه املاک به شرح زیر است:

شهر استانبول را با توجه به نقشه کلی این کشور مورد تحلیل و بررسی قرار می دهند و اطلاعاتی از قبیل رشد شهری و پیش بینی اقدامات ممکن با توجه به تجربه‌های شهرسازی را در اختیار خریدار قرار می دهند.

در زمینه انواع خرید ملک چه به صورت شخصی و چه به صورت حقیقی به شما مشاوره و بهترین راه کار را به شما ارائه می‌دهند و موارد احتمالی که ممکن است پیش بیاد را ارزیابی می کنند.

در زمینه قوانین مالیاتی کشور ترکیه هر اطلاعاتی که لازم باشد را در اختیار شما قرار می‌دهند.

با توجه به نظر و سلیقه مشتری مطلوب ترین و مناسب ترین ملک را به آنها ارائه می کنند و از زمان شروع شدن مراحل خرید ملک تا آخرین مرحله مشتری را همراهی می کنند.

همانطور که در بالاتر گفته شد می توانید انجام امور اخذ شهروندی، اخذ اقامت، اخذ گواهینامه و … را به شرکت مهاجرتی ترامند بسپارید.

در مواردی همچون اخذ قرارداد با سازنده ها و ملاک و همینطور قبل از ارائه دادن گزارش به کارشناس رسمی در ارتباط با خرید ملک، ابتدا به ارزیابی و آنالیز پروژه های آن منطقه می‌پردازند و مزایا و معایب که وجود دارد دارد را برای مشتری بازگو می کنند.

نکته مهمی که در ارتباط با این شرکت وجود دارد این است که ترامند ارائه دهنده خدمات در زمینه معماری است به این معنی که گزینه ای متناسب با سلیقه و بودجه در اختیار مشتری قرار می دهد و همینطور کارهایی همچون طراحی،  متره و برآورد طرح نهایی و اجرا کردن طرح تایید شده را انجام می‌دهند.

علت اینکه شرکت مهاجرتی ترامند را به شما معرفی کردیم این است که این شرکت ارائه دهنده خدماتی است، که به شرح زیر است:

  • ارائه خدمات مشاوره رایگان
  • ارائه مشاوره تخصصی
  •  برخوردار بودن از پشتیبانی حرفه ای
  •  ارائه دهنده خدمات پس از فروش

تمامی موارد ذکر در متن فوق، سبب شده است که ترامند به یک شرکت ویژه که  ارائه دهنده خدمات مهاجرتی به صورت حرفه ای است، تبدیل شود.

در ادامه قصد داریم ابتدا شما را با کشور ترکیه آشنا کرده و سپس به توضیح درباره انواع اخذ اقامت، شهروندی و پاسپورت ترکیه بپردازیم.

ترکیه به عنوان یک بهشت ​​توریستی معروف شده است به آفتاب، دریا، میوه، خدمات عالی.

 برای کسانی که می خواهند برای مدت طولانی به این کشور مهاجرت کنند، مسئله مهمی است.

از دیگرمزیت‌های قابل توجه مهاجرت به ترکیه قیمت پایین است و این در مورد هزینه زندگی و خرید ملک صدق می کند.

 کسانی که به ترکیه نقل مکان کردند، زیرساخت های توسعه یافته، داروی خوب، امنیت، شرایط مساعد برای تجارت را ستایش می کنند.

این کشور به خارجی ها وفادار است، به این صورت که بسیاری از ترک ها انگلیسی صحبت می کنند. کودکان را می توان به مهدکودک ها و مدارس انگلیسی فرستاد.

پروسه مهاجرت ترکیه به شرح زیر است:

قبل از اقدام نسبت به مهاجرت به ترکیه مطمئن شوید که از تمام مدارک مورد نیاز خود مطلع و همه را جمع آوری کرده باشید.

 اگر برای زندگی، کار یا تحصیل به ترکیه سفر می کنید، به مجوزهای خاصی نیاز دارید. شما به یک راهنمای اساسی نیاز دارید که در متن پایین مراحل به ترتیب ذکر شده است.

ویزا:

 برای دریافت ویزا در سفارت یا کنسولگری ترکیه در کشور خود اقدام کنید. قبل از رفتن به ترکیه حتما این کار را به خوبی انجام دهید.

این احتمال وجود دارد که چندین ماه طول بکشد تا مقامات ترکیه به درخواست شما رسیدگی کنند.

 اگر در مورد ویزای مورد نیاز خود سوالی دارید، از مقامات سفارت بپرسید. رفع یک اشتباه با مقامات مهاجرت ترکیه خوشایند نخواهد بود.

اجازه کار و اقامت:

 اگر در ترکیه زندگی می کنید باید اجازه اقامت بگیرید و اگر کار می کنید به اجازه اقامت و اجازه کار نیاز دارید.

 برای اجازه اقامت و کار از سفارت یا کنسولگری ترکیه در کشور خود درخواست دهید.

اطلاعات اضافی:

 احتمالاً باید مدرکی ارائه دهید که نشان دهد بلیط برگشت به کشور مبدأ خود را دارید یا می توانید خریداری کنید.

 به عنوان نمونه، ممکن است از شما خواسته شود که مدرک رزرو هتل را نشان دهید (اگر مسکن شما از قبل توسط یک کارفرما هماهنگ شده باشد، اثبات آن کافی است).

اگر قصد دارید ترکیه را ترک کنید و در مقطعی از اقامت خود (برای کسب و کار یا تعطیلات) برگردید، مطمئن شوید که برای ویزایی که اجازه چندین بار ورود را می دهد، درخواست دهید.

 اگر کشور را ترک کنید و فقط برای یک بار ورود واجد شرایط هستید، پس از بازگشت از ورود شما خودداری می شود.

مجدداً، قبل از ارسال درخواست خود، تمام الزامات و محدودیت ها را با سفارت یا کنسولگری ترکیه در کشور خود ارزیابی کنید.

در صورت مطمئن نبودن از مسئله ای حتما درباره آن جویا شوید. در بعضی مواقع پروسه مهاجرت صبر شما را آزمایش می کند، اما توصیه می شود اطلاعات را با مقامات ترکیه تأیید کنید تا اینکه در درخواست های خود اشتباه کنید.

روش استاندارد مهاجرت این است که با اجازه اقامت (در ترکی به آن İkamet گفته می شود) به کشور مهاجرت کنید، سپس اقامت دائم و متعاقباً شهروندی دریافت کنید.

انواع اجازه اقامت ترکیه

بسته به نوع ویزای شما، هدف درخواست و مدت اقامت در نظر گرفته شده در ترکیه، می توانید برای یکی از مجوزهای اقامت زیر درخواست دهید:

اجازه اقامت کوتاه مدت

مجوز اقامت کوتاه مدت ترکیه بیشترین درخواست را در بین سایر مجوزهای اقامت دارد. شما می توانید این اجازه اقامت را برای هر یک از اهداف زیر دریافت کنید:

  • برای تحقیقات علمی
  • برای ایجاد ارتباطات تجاری یا تجارت
  • برای شرکت در یک برنامه آموزشی ضمن خدمت
  • برای اهداف آموزشی یا مشابه در چارچوب برنامه های تبادل دانشجو؛
  • برای اهداف گردشگری

اجازه اقامت خانواده:

اجازه اقامت خانواده را می توان به همسر خارجی یک تبعه ترکیه، فرزندان خردسال وی و فرزند خارجی تحت تکفل وی اعطا کرد.

 اسپانسر باید درآمد کافی برای حمایت از متقاضیان اجازه اقامت داشته باشد تا بتواند مجوز را دریافت کند.

مجوز اقامت دانشجویی:

اگر با هدف ثبت نام در آموزش ابتدایی یا متوسطه در ترکیه هستید، می توانید اجازه اقامت دانشجویی دریافت کنید. اگر قبلاً مجوز اقامت خانوادگی دارید، به این مجوز نیاز نخواهید داشت.

همچنین اگر قصد دارید در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، آموزش تخصصی پزشکی و آموزش تخصصی در مقاطع بالاتر تحصیل کنید، واجد شرایط درخواست این اقامت خواهید بود.

اجازه اقامت طولانی مدت:

اگر حداقل به مدت هشت سال بدون وقفه در ترکیه اقامت داشته باشید، با مجوز اقامت صادر شده توسط مقامات ترکیه، می توانید درخواست مجوز طولانی مدت ترکیه را ارائه دهید که اعتبار نامحدودی دارد.

مجوز اقامت بشردوستانه

اگر بدون ویزا یا اجازه اقامت معتبر در ترکیه هستید، اما تصمیمی برای اخراج شما اتخاذ نشده است، منتظر اخراج خود هستید یا به دلایل اضطراری نمی توانید به کشور محل اقامت خود بازگردید، می توانید برای این اجازه اقامت اقدام کنید.

همینطور راه های دریافت اقامت ترکیه عبارتست از: اقامت از طریق تحصیل، اقامت از طریق ازدواج، اقامت از طریق کار، اقامت از طریق خرید و ملک سرمایه گذاری و...

شما می توانید با توجه به شرایط و بودجه خود یکی از شیوه های اخذ اقامت ذکر شده در متن فوق را انتخاب کنید.

امیدورایم تا حدی توانسته باشیم شما را در زمینه مهاجرت به ترکیه راهنمایی کرده باشیم، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان خبره وب سایت مهاجرتی ترامند در ارتباط بوده و از آنها راهنمایی بگیرید.

در وبسایت ترامند علاوه بر معرفی جامع پروژه های فروش و اجاره به صورت کاملا شفاف، ابزاری به نام آنالیز قیمت بر حسب ارزش زمین در منطقه و قیمت ساخت (متره و برآورد) موجود است که محاسبه ارزش افزوده با معیارها و آمار دریافتی از بانک مرکزی ترکیه، همچنین محاسبه میزان سود دهی ملک مورد نظر در بازار جهانی و مقایسه ملک با املاک مشابه درهمان منطقه را می توانید مشاهده می نمایید.


انتشار محتوا: اخبار رسمی
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدها

بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل بر اثر سانحه رانندگی مجروح شد

کارت بانکی ۶ بانک حذف می‌شود

۹ محصول ایران خودرو ارزان شدند

۲۴میلیارد دلار دولتی برای ۱۰۰وارد کننده عمده/ رانت ۴میلیارد دلاری مونتاژکاران خودرو چینی/ اختصاص ۷۰۰میلیون دلار به داریا همراه واردکننده تلفن همراه از چین/ بانک مرکزی تامین ارز را انجام داد، چرا قیمت ها ثابت نمی ماند؟ + لیست

چرا فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود؟

سفر پر ماجرای گروسی به ایران

با ۳میلیارد تومان در این محله تهران، خانه بخرید+جدول

سرکوب جنبش دانشجویان آمریکایی که به جنایات صهیونیست‌ها اعتراض دارند/ بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی

این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی

زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد

صادرات ایران به ۳۹ کشور آفریقایی در سال ۱۴۰۲/ آفریقا، بازاری برای کالاهای ایرانی

ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ/ شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران

اظهارات خلاف واقع عبدالحمید، این بار توماج صالحی/ هنر قانون شکنی !

پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد/ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد

بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل بر اثر سانحه رانندگی مجروح شد

قانون مالیات بر عایدی سرمایه تغییرات گسترده ای داشته و صرفا اصلاح ایرادات شورای نگهبان نبوده/ این قانون برای کسانی است که می‌خواهند قدرت خریدشان را حفظ کنند

ستاره استقلال مشاور املاک خانه شد!

کارت بانکی ۶ بانک حذف می‌شود

علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟

الحوثی: رژیم صهیونیستی بیمارستان‌های غزه را به گور‌های دسته‌جمعی تبدیل کرده است

موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد

دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو از سطح بازار

موضع جدید عربستان در رابطه با جنگ اسرائیل و غزه

پایان دوران مدارا با قاره سبز/ اروپاییان خواستار بازگشت یکطرفه و کامل ایران به توافق هسته‌ای هستند!

چرایی واکنش ها به توئیت عضو دفتر رهبرانقلاب / تلاش عده ای برای کاستن اعتبار خبری دفتر رهبر انقلاب با تئوری «فقط پشت بلندگو»؟!

۹ محصول ایران خودرو ارزان شدند

۲۴میلیارد دلار دولتی برای ۱۰۰وارد کننده عمده/ رانت ۴میلیارد دلاری مونتاژکاران خودرو چینی/ اختصاص ۷۰۰میلیون دلار به داریا همراه واردکننده تلفن همراه از چین/ بانک مرکزی تامین ارز را انجام داد، چرا قیمت ها ثابت نمی ماند؟ + لیست

محمدصادقی بازیگر فراری: تعریف جنسیتی مشخصی ندارم/ بدونِ هویتِ جنسی

بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل بر اثر سانحه رانندگی مجروح شد

توضیحات کاظم صدیقی درخصوص غفلت صورت گرفته در تاسیس موسسه‌ای در ماجرای ازگل/ از خدا استغفار و از مردم عذرخواهی می‌کنم/ توقع دارم به تخلف احتمالی آشنا و غیرآشنا رسیدگی شود

زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن

مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

شکایت تریدرهای رمزارز از اپل؛ قاضی پرونده را رد کرد

چرایی افزایش تعرفه اینترنت و مهم ترین تعهد اپراتورهای ارتباطی

عربستان خواستار تصویب قطعنامه ای علیه اسرائیل در شورای امنیت شد

وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت!

عاملان حمله تروریستی چابهار از افسران سرویس های آمریکایی و اسرائیلی ها جدا نیستند/ کشوری که تروریست‌ها از خاک آن حمله را آعاز کردند باید پاسخگو باشد

واکنش وزیر ارتباطات به محدودیت‌های جدید اینترنت

واکنش صدر اعظم آلمان بر پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران

دلیل علمی تغییر ناگهانی احساسمان به یک فرد در ابتدای رابطه؛ از جذابیت اولیه تا انزجار

راهکار تقویت ذهن کودکان؛ والدین چه نقشی دارند؟

هوش هیجانی چیست و چه اهمیتی دارد؟ مولفه ها، نشانه ها و تقویت EQ

نقد و سیاست