وب سایت روزپلاس

آنچه از تاثیر عجیب کرونا بر رعایت بهداشت فردی نمی‌دانید!

آنچه از تاثیر عجیب کرونا بر رعایت بهداشت فردی نمی‌دانید!

بهداشت فردی رعایت روش‌ها و اصولی جهت پیشگیری از بروز انواع بیماری‌ها و پاکیزه نگه‌داشتن اعضای بدن است. این روش‌ها شامل شستشوی صحیح دست و صورت، استحمام، شستشو و عوض کردن لباس، استفاده از مام یا اسپری ضد عرق، عوض کردن روزانه جوراب و غیره است.

با کاهش محدودیت‌های کرونا، 90 درصد از خطوط تولید هوآوی بازگشایی شدند

هوآوی نیز مانند دیگر شرکت‌های چینی از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا مجبور به بستن بسیاری از کارخانه‌ها و فروشگاه‌های خود شد ولی خبرهای جدید نشان می‌دهد که هوآوی 90 درصد از خطوط تولید خود را بازگشایی کرده‌است.

HiSilicon در جمع ده تولیدکننده برتر نیمه‌ هادی جهان قرار گرفت

HiSilicon به عنوان بازوی طراحی نیمه‌هادی شرکت هوآوی، به عنوان اولین شرکت چینی تولیدکننده تراشه شناخته می‌شود که موفق شده در میان ۱۰ برند پرفروش نیمه‌هادی در جهان قرار گیرد.

رونمایی از هندزفری Huawei FreeBuds 3i؛ کاهش قیمت 50 درصدی نسبت به نسل قبل

هوآوی از هندزفری‌ بی‌سیم Huawei FreeBuds 3i رونمایی کرد. این محصول با استفاده از قابلیت حذف نویز، کیفیت صدای بالایی را ارائه می‌دهد. همچنین قیمت مناسب این محصول می‌تواند برگ برنده آن در بازار باشد.

تثبیت جایگاه هوآوی به عنوان دومین فروشنده برتر در بازار جهانی گوشی هوشمند

گزارش شرکت‌های معتبر تحلیل‌گر بازار گوشی‌های هوشمند مانند IDC و Strategy Analytics از عملکرد خوب هوآوی در بازار فروش این محصولات، علی‌رغم رویارویی با بحران کرونا و مشکلات ایجاد شده در روابط تجاری چین و آمریکا حکایت دارد.

دریافت گواهی معتبر حفاظت از حریم خصوصی توسط هوآوی

در حال حاضر تمام شرکت‌های‌ معتبر حوزه گوشی‌های هوشمند تلاش می‌کنند تا با ایجاد بالاترین استانداردها، از حریم شخصی کاربران خود حفاظت کنند. هوآوی موفق شده برای دستیار صوتی سیلیا و رابط کاربری EMUI گواهی معتبر حفاظت از حریم خصوصی را دریافت کند.
رشد فروش هوآوی در اولین فصل مالی بعد از شیوع ویروس کرونا

رشد فروش هوآوی در اولین فصل مالی بعد از شیوع ویروس کرونا

بر اساس گزارش موسسه Counterpoint علی‌رغم کاهش 22 درصدی فروش گوشی‌های تولید چین، هوآوی رشد فروش 6درصدی را تجربه کرده است.

گوشی Huawei Y8s رونمایی شد؛ چهار دوربین در میان‌رده مدرن و چشم‌نواز

گوشی هوشمند Huawei Y8s با دو دوربین جلو و دوربین دوگانه پشت رونمایی شد.

برنامه‌ریزی هوآوی برای رونمایی از محصولات جدید مجهز به چیپ‌ست Kirin A1

هوآوی قصد دارد طیف جدیدی از محصولات الکترونیکی پوشیدنی مجهز به چیپ‌ست Kirin A1 را مانند اسپیکر، هدفون و عینک هوشمند معرفی کند. این محصولات با تمرکز روی مصرف بهینه انرژی و پشتیبانی از فناوری پیشرفته ارتباط بلوتوثی رونمایی خواهند شد.

هوآوی لیست گوشی‌های دریافت‌کننده به‌روزرسانی EMUI 10.1 را منتشر کرد

هوآوی لیست رسمی گوشی‌های هوشمند واجد شرایط برای دریافت به‌روزرسانی رابط کاربری EMUI 10.1 را منتشر کرده است. در این لیست از سری گوشی‌های متفاوت این برند، نام‌های مختلفی دیده می‌شود.
انتشار محتوا: اخبار رسمی